Haal alles uit je private-leaseauto. Maak nu gebruik van de XLEasy app. Zo heb je belangrijke informatie altijd binnen handbereik, zoals informatie over je contract, onze contactgegevens, je autogegevens en alle veelgestelde vragen.
Gebruik de app ook voor het maken van afspraken, voor het melden van schade, om contractwijzigingen aan te vragen of persoonlijke gegevens te updaten.
Gelukt! Je hebt nu toegang tot je eigen gegevens in de XLEasy app.
Veel veilige kilometers toegewenst en veel plezier met het gebruik van de app!
Bekijk hieronder de veelgestelde vragen. Staat je vraag hier niet tussen? Laat het ons weten via info@xleasy.nl of bel 033 - 479 17 65.
Download de app via de Google Play Store of de App Store. Zoek op: XLEasy. De app is alleen beschikbaar in Nederland, Duitsland en België. Vanuit andere landen is de app niet zichtbaar in de app store.
Als het e-mailadres dat je gebruikt niet bij ons bekend is, dan lukt het niet om een account aan te maken. Gebruik het e-mailadres waar je maandfactuur naartoe wordt gestuurd. Klopt dit mailadres niet meer? Geef dan je nieuwe e-mailadres aan ons door via info@xleasy.nl. Wij zorgen dat de wijziging wordt doorgevoerd. De verwerking kan enkele dagen duren. Hierna kun je een account aanmaken en gebruikmaken van de app.
Je kunt op wachtwoord vergeten klikken als je het inlogscherm opent.
Als het e-mailadres dat je gebruikt niet bij ons bekend is, dan lukt het niet om een account aan te maken. Gebruik het e-mailadres waar je maandfactuur naartoe wordt gestuurd. Klopt dit mailadres niet meer, geef dan je nieuwe e-mailadres aan ons door via info@xleasy.nl. Wij zorgen dat de wijziging wordt doorgevoerd. De verwerking kan enkele dagen duren. Hierna kun je een account aanmaken en gebruikmaken van de app.
Ja, zodra het gewijzigde e-mailadres bij ons bekend is, dan kun je opnieuw een nieuw account aanmaken. Stuur een e-mail naar info@xleasy met het nieuwe e-mailadres.